Jaz nisem kriva

-za trde kose mesa,tiste ki ti jih podturijo kot mlado govedino,potem pa tud po treh urah kuhanja ostane trdo kot kaka gumjasta račka!

-za cunje,ki po sušenju v sušilcu izgubijo dobrih sedem številk!(nism jst nardila jebene majce,pa še kupila jo nisem jaz ,to je še hujš!)

-za zažgano potico,če se je ravno meni zgodilo ,da je v pečici šel k vragu tist termostat al kaj,pa je žgala na ful.

-za nogavice na tleh,če jih pa nisem jaz tam sezula.Zakaj naj bi jih jaz odnesla?!

-za pijanga dedca,pa tud če sm ga razkurla,pa se ga je šel nažret.

-če ima ginekologinja slab dan.Jaz bi sam hotela,da pogleda če je z vaginco vse ok,saj ne bi šla na kavo z  njo.

-če parkiram avto nekje ,kjer se nekdo potem zaleti vanj.

-če mi da prodajalka preveč drobiža nazaj.

-če mi nov zob,za katerega sem odkartala 200€,pade ven čez en mesec!(pa moram vseeno plačat,da mi ga vtakne nazaj!!)

-če pri tuširanju zamašim odtok z lasmi.(a sm jst kriva,da jih mam velik,pa da se pulim kot mačka ,ko se goni?)

-če povem vic,ki se mi zdi smešen,pa se drugim ne.

-če ni wc papirja pri školjki,naj ga zamenja tisti ,ki ga je porabil do konca!

-če me osvaja en pijan model na neki vaški veselici.Saj ne jaz njega!

-če pes skoči name in mi strga najlonke.Prekleta mrcina kosmata,vesela,skakajoča!